سفارش تبلیغ
 RSS  | خانه | شناسنامه | پست الکترونیک | پارسی بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم - شبهای پیشاور

بسم الله الرحمن الرحیم (جمعه 86/4/8 ساعت 5:33 عصر)

سلام دوستان :

خیلی وقته که مطلبی جدید بر روی وبلاگ من مشاهده نمیشه

(البته بعد از فیلتر شدن وبلاگ قبلی من )

در این تاپیک ، من یک فایلی را برای شما گذاشتم که رساله ای هست در مورد شهادت بی بی مظلومه ( س ) با استمداد از کتب اهل سنت.

امیدوارم که برای همه مفید باشد.

در پناه حق باشید

یا علی

http://amoonaser.persiangig.com/amoonaser.parsiblog/shahadat%20bibi.doc


  • نویسنده: کلب المهدی

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    [عناوین آرشیوشده]
  • بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 2 بازدید
    دیروز: 3 بازدید
    کل بازدیدها: 78190 بازدید
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ من
  • بسم الله الرحمن الرحیم - شبهای پیشاور
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •