• وبلاگ : شبهاي پيشاور
  • يادداشت : بسم الله الرحمن الرحيم
  • نظرات : 1 خصوصي ، 2 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مهناز 

    جناب صلاح الدين پيامبر که اوقاتشون رو به سه قسمت مي کردند آيا وقت ميکردن که يک سوم وقت استراحتشون رو به اينهمه اختصاص بدن, چه راحت راضي ميشي پيامبرت رو اينقدر پايين بيارن
    + صلاح الدين 
    بسم الله الرحمن الرحيم
    اول اينکه منظور حديث چيز ديگري است و مطمئنا اين نيست که پيامبر در يک ساعت با يازده زنش مجامعت مي کرد. چون اولا پيامبر در آن واحد که يازده زن نداشت!
    بعضي هاشون فوت کردند. ثانيا اين امر هيچ اهانتي به ساحت مقدس پيامبر نيست چون اصلا اين کار شهوتراني نيست به اين دليل که پيامبر اين کار را با همسرانش مي کند و در غير اينصورت حقوق همسرانش پايمال مي شود. در احاديث کتب شيعه هم آمده است که پيامبر فرموده است من از دنياي شما سه چيز را دوست دارم عطر تلاوت قرآن و زن! آيا اين اهانته؟! نه بلکه مصداق بازر قول خداوند است که به پيامبرش مي گويد که به مسلمين بگو: أنا بشر مثلکم من هم انساني مانند شما هستم. شهوت دارم ميل جنسي دارم. و اينگونه انساني مي تواند الگو باشد نه کسي که در گوشه بنشيند و علم غيب داشته باشد و رد همه جا حاضر و ناظر باشد و معصوم از طرف خدا در همه چيز باشد, هنگامه تولد قرآن را از بر بخواند, از کودکي همه علوم را به صورت لدني داشته باشد و هيچ اشتباه انساني هم در او محتمل نباشد و بنا به احاديث کتاب بحار الظلمات سايه هم نداشته باشد! اينگونه انساني نمي تواند الگو باشد!
    ثانيا يکي از اشتباهات شيعيان در بررسي مسائل تاريخي اين است که مسائل تاريخي را با فرهنگ و آداب و رسوم خودشان بررسي مي کنند. مثلا مي گويند چرا حضرت فاطمه شب دفن شد و کسي به جز عباس و علي و حسنين عليهم السلام در تشييع جنازه حاضر نشد؟ درحاليکه رسم عربهاي عربستان اينگونه بوده و هست که در تشييع جنازه زن فقط از محارم دعوت مي کنند و سعي مي کنند که تشييع جنازه زياد سر و صدا نداشته باشد. درمورد اينکه چه کسي در مورد مجامعت پيامبر به انس گفته , اين را با فرهنگ امروز مقايسه نکن در گذشته مردم و مخصوصا عربها اينگونه نبودند بخصوص پيامبر که در مقام بيان احکام شرعي بوده و به اصطلاح علماي قم: لاحياء في بيان الدين يعني در بيان امور ديني نبايد حياکرد. لطفا مسائل تاريخي را با فرهنگ چرت امروز مقايسه نکنيد.

    در مورد روابطه عائشه سلام الله عليها با پيامبر هم بايد بگم که حتما متاهل نيستي و من هم نيستم ولي مي دانم که اين کارها در روابط بين زن و شوهر خيلي عادي است و پيامبر هم بشري است مثل ما و اگر قرار بود هيچ کاري نکند خداوند براي هدايت انسانها فرشته مي فرستاد. فلسفه مبعوث شدن انسانها به عنوان پيامبر اين است که مردم ببينند که پيامبر هم انساني مثل آنهاست و غرائز و اميال دارد ولي با اين حال معصيت خدا را انجام نمي دهد و اينگونه مي تواند الگوي بقيه انسانها با شد نه باصفاتي که در کتب شيعه آمده است.
    شعر خواني کنيزک هم هيچ اشکالي ندارد و من مطمئنم که ايجا هم وقتي اين جمله هاي مربوط به شعر خوناني دخترک ها را مي خواني به ياد ترانه هاي حميرا و شکيلا ميافتي و اي همان موضع لغزش مورخين رافضي است که همه چيز را با اوضاع امروز مقايسه مي کنند.
    اين را هم بدان که مراجعتان آواز خواني زن در شب عروسي را حلال مي دانند. خوب اين حکم را از کجا گرفته اند؟ يا از قرآن يا از سنت. در قران که نيست. پس حتما در سنت است.
    حديث آخر را پيدا نکردم لطفا متن عربيش را بنويس تا پيدايش کنم چون من در نقل احاديث و ترجمه آن هيچ اعتمادي به روافض گرامي ندارم.
    والسلام علي من اتبع الهدي
    صلاح الدين
    مدير وبلاگ سلفيون قم